søndag

Nyoppusset stue


Stua er nyoppusset!
 Brystpanelet er malt helt hvitt
og veggen over er malt i en dus gråfarge.
Nye helt hvite gardiner er også hengt opp.


Som  kontrast har jeg valgt turkis og mørk grå puter.
Ekstra fint ble det med oransje appelsiner,
 gule og oransje roser...
Tømmerveggen som vender mot kjøkkenet var før
mørk bonderød er nå blitt ganske mørk grå.
Jeg er fornøyd med resultatet,
synes det ble lyst og luftig!
Sånn så det ut før:
 offwhite brystpanel, kaffelatte fargede vegger 
og grålilla gardiner. 

4 kommentarer:

Hajan sa...

Vad Du har fått det mysigt, så
ljust och luftigt.
Vi gnäller över snön här nere, men
Ni måste ju ha ännu mera kvar av
den varan.Jag tyckte om det som
Ni gjort, men det var fint förut med.

Jag blev så snopen när Det var tomt
med kommentarer hos dig,Jag vet att
jag varit här förut. kanske
jag blev utslängd då ?
kram från Hajan

Gry sa...

Dessverre ble alle kommentarene på dette og de tre forrige innleggene slettet, Jeg fikk så mange, over 100 søppelkommentaer som jeg måtte slette, og da ble jeg litt for ivrig, og slettet uheldigvis noen av de søte kommentarene også... :(
Nå har jeg måttet stengt for anonyme kommentarer. Men alle andre må gjerne kommentere, det setter jeg stor pris på! :)

Nita's verden sa...

Oi.... dette ble skikkelig fresh... likte utrolig godt det turkise sammen med det lyse og grå. og med orange appelsiner fikk du virkelig frem blikfanget. :)
så kjekt når der ikke skal mere til for å få en ¨hel ny¨ stue.
klem Nita

Desirée sa...

Så lekkert du har det! Vakre farver, den tømmerveggen mot kjøkkenet ble jo knallfin!

Ser du også ble plaget med søppelkommentarer. Jeg ble det også for et par måneder siden, kom på 2 av innleggene mine og de var MANGE til slutt. Gikk til slutt inn å slettet alle, og begrenset anonyme kommentarer så nå har det vært helt slutt. Håper det fortsetter sånn.

Ha ei flott helg!

Klem fra nord :)