onsdag

I dag er jeg i Avisa Nordland under spalten - Ting jeg aldri kaster

16 kommentarer:

Berit T sa...

Flott reportasje Gry!
Og jeg som var så heldig å få se både skåla og blomstene rett etter avisa var der, heldige meg.
For en opplevesle det var å få treffe deg i virkeligheten, det blir noe helt spesielt. takk for at du tok deg tid.
Klem fra meg som er kommet til Voss nå og snart hjemme igjen.

Hjertedamas blogg sa...

Så herlig med slike minner:DDDD Tror nok ikke at jeg husker noen minner fra da jeg var barn, vedr mat. Klemz Grethe

liven sa...

Så artig da...og jammen var skålen fin!
Godt at du fikk reddet den unna :o)

Linda sa...

Fint å ta vare på ting man har gode minner om.Så morro å få innlegg i avisa.
Nydelige kaker og kjekt besøk i forgje innlegg.Ha fine sommerdager.

Karoline sa...

Tænk å ha ei så fin mor,som har ei så fin mor, som hadde ei så fin mor! Æ bei jo så klart rørt i tillegg. Stor klæm

Pernilla sa...

Så artig med reportasje i avisen. En kjempefin skål med mange minner.
Hva mange fine og fristende kaker det var i det forrige innlegget.
Pernilla

RoseSommer sa...

Et veldig bra og hyggelig stykke.
Ha en fin midtsommerkveld imorgen!

Beth sa...

Nei, så koselig da?
Gode minner er gull verd! :-)

Mamma C sa...

Så roligt för dig att vara med i tidningen.
Kram Mamma C

Bente sa...

Så koselig da :)

Og nydelig skål, med mye sjel, den hadde ikke jeg heller kastet :)

Ha ei skjønn helg :)Klem :)

Anonym sa...

Så flott reportasje!

Unknown sa...

Tack Tack Gry, så gulligt du skriver!
Läser om din skål som mormor haft, den är kempe fin.
Blir så var om hjärtat att läsa om din mormor.

Ett litet tipps; Man kan torka pioner, de ska inte vara för utblommade.
Häng dem bar upp.och ned, de blir så fina torkade.

Stora Midsommar Kramar/ Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

moa sa...

hei kjære gry!
og tusen takk for dine hyggelige ord. alltid så hyggelig når du tar turen innom!
og gratulerer med reportasjen, så gøy!
ønsker deg en finfin helg -
moaklem

Tulip sa...

Så artig å komme med et så positivt innslag i avisa!

Moro!!!

Klem

Janne i Fagerlia sa...

For en koselig reportasje om deg. Du er sikkert blitt lokalkjendis der du bor. I dag skal jeg teste kjøttkakeoppskriften din. Senere skal jeg prøve cupcakesoppskriften. Har fått sommerbesøk og da må man ha noe godt til kaffen.

Elzie sa...

Vad kul att se dig i avisen!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie