mandag

Gjesteblogg!


Her kommer endelig en liten gjesteblogghilsen! Det tikker daglig inn meldinger fra Gry om hvor herlig livet er i India og hvor mye de koser seg. Vi gleder oss til å høre alt når hun kommer tilbake! 



I mellomtiden får dere kose dere med et bilde av det vakreste (og eneste) barnebarnet hennes og litt snikreklamering for matbloggen! Om det er flere som tviholder på nyttårsforsettene om å leve et sunnere og bedre liv, kan dere trykke dere innom matbloggen hennes. Der venter en sunn og nydelig oppskrift å venter på deg! Trykk her for å ta en titt og med det samme du er i gang kan du trykke her for å komme til min blogg!



- Carina!


4 kommentarer:

Beth sa...

Kos deg i India med god samvittighet Gry!

De lappene så da utrolig fristende ut? Mmmmm....

Torilpia sa...

Så søt da .. :o) Skikkelig hjerteknuser :o)

Muffin sa...

Nå fikk jeg prestasjonsangst, skal jo også gjesteblogge her snart men aldri i verden om jeg finner like fint bilde som dette med gullegullet på! Jeg forstår hvorfor Gry er så vannvittig stolt!

Hanne sa...

Enig med muffin: som gjesteblogger nummer tre må jeg bare konstatere at det vakreste allerede er blogget om ;-)
Utroooolig søt og sjarmerende pjokk!
Og jeg anbefaler alle å stikke innom Carinas blogg - veldig koselig lesning.
Pludrehanneklem