mandag

Vårstemning på Håndverksbua

 På lørdag hadde jeg vakt på Håndverksbua.
Utsalgsstedet vårt drives av oss i Valnesfjord hobby- og husflidslaug.
 Det er alltid hyggelig å være på vakt.
 Det er mange koselige og blide kunder
 som kommer innom.
 Noen stikker innom for å handle,
 noen for å se om vi har fått noe nytt,
 og det har vi, bare se på de to de flotte 
Norgesglass lampene til Mette Solbakk.
 Noen kommer innom for å ta en kopp kaffe,
spise kake,
 og å slå av en prat.
 Denne gangen hadde jeg bakt cookies med rosa fyll
og sjokolade cupcakes.
*
Kommer du forbi Valnesfjorden, 
må du gjerne stikke innom.

9 kommentarer:

Orlaug sa...

Ser so koseleg ut på Håndverksbua.kunne godt tenkt meg ein tur innom der.Skjønar at de har mange dyktige handverkarar i området.
Har dreve noko liknande saman med ei veninne for mange år sidan.

Brit Strikkenerd sa...

Denne butikken ser bare utrolig koselig ut:) Særlig liker jeg kafehjørnet. Hadde vært en drøm å kunne gå på en slik kafe i nærmiljøet:)

liven sa...

Kan skjønne at her må være hyggelig å ha vakt :)
Koselige omgivelser hos dere!!

Ha en fin dag Gry :)

RoseSommer sa...

Jeg har skrytt av butikken før, men må si det igjen; dette er et fint og koselig sted. Jeg hadde garantert kommet innom stadig vekk hadde jeg bodd i nærheten. Norgesglasslampene var smarte!

Yvonne sa...

å så mye fint! herlige bilder!!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Der skulle jeg gjerne ha vøri! Ser ut som en hyggelig (arbeids)plass, og litt av hvert å velge mellom - shoppe og/eller spise kake! :-)

Med ønske om en fin uke!

Klem Cathrine :-)

Janne i Fagerlia sa...

Åååå, her tror jeg det må være godt å være. Stor variasjon på varespekteret, som sikkert betyr at det er mange kreative personer i Valnesfjord.

Hajan sa...

Så vackra bilder, så mycket fint
Ni gör,hoppas försäljningen går
bra för Er.Ni är så duktiga att
baka.Vet Du jag har aldrig bakat dessa Cookies,men sett på TV
men törs inte prova själv.

Musenkuesse sa...

Hallo liebe Gry,
schöne Fotos hast du vom Handwerksbua mitgebracht. Hier gibt es viele schöne Dinge (Kunsthandwerk) zu schauen. Ich hoffe das viele Besucher gekommen sind. Hast du die Muffin Bilder gemalt? Sie gefallen mir sehr!

Viele liebe Grüße
Tina