torsdag

Mitt kjøkkenvindu i april

 Mitt kjøkkenvindu i mars er fylt med:


 En vakker perlebrodert nål, som jeg fikk av 
min flinke venninne Anita,
 en liten oppsats,
 et søtt lysglass, som min søte 
venninne Heidi har laget,
 en eske drops, kjøpt hos Han Sylte,
 en påskepynt, som var for fin til å ta bort,
 og mange flotte fat, som er printet og laminert av min kreative venninne Jorid.



Mitt kjøkkenvindu i april, er blant annet fylt med vakre ting
 jeg har fått av noen av mine søte, flinke og kreative venninner.

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flott. Likte godt de laminerte fatene.
Kjempelurt å lage slike som spisebrikker.
Ønsker deg en herlig vårmåned :)

Hajan sa...

vill pröva igen till Dig. Detta är tredje gången jag har väl aldrig haft nägra problem förut med detta.

Du har så mycket fint alltid, och det märks att du har gott om plats också
i ditt hus. Otroligt så mycket det rymmer, ha nu en bra vår önskar Hajan.

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så vårlig og vakkert - og så mange fine ting! Artig med de laminerte fatene!!
Må du ha en herlig april, Gry - varm klem til deg ❤️

wailscahan sa...

Jackpot City Tickets - December 2021 - TicketSmarter
Find Jackpot City event and venue schedules, venue information, 통영 출장마사지 directions, and seating charts. 경상남도 출장샵 Find Jackpot 강릉 출장마사지 City venue concert and event 광주 출장안마 schedules, Jan 성남 출장샵 21, 2022Jackpot CityFeb 15, 2022JHOT Live!Feb 16, 2022JWPT Live!