søndag

Søte former i tykt papir.

Jeg kjøpte disse fine formene fra GreenGate hos
Fru Dahl. Kjempesøte, men veldig julete.
Så jeg fant frem litt tykt papir, limstift, saks og en penn.
å rev jeg opp ei av formene og brukte den til mal.
Tegnet rundt, klipte den ut,
brettet og limte den sammen.
en mal...
Se så søte de ble...
De som er kjøpt er vist vokset på innsiden og kan bakes i,
mens de jeg har laget,
er mere til pynt....til Muffinser,
 som allerede er laget, men ble de ikke søte?
*
Ønsker alle ei flott uke!
Tenk nå er det snart oktober og høstferie!
Da får jeg besøk!!! Gleder meg!
Klem : )

14 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Hei Gry! Dette var kjempesmart. Også fine venninnegaver dette. Muffinser i slike små esker måååå være toppen å ta imot.

Pernilla sa...

Så søte!
For en kjempe artig idè.
Pernilla

Sologbolig sa...

Så smart og de blei kjempefine. Ha ein fin kveld og ei fin ny uke. Klem

Ruths datter sa...

Så flotte de ble og for en god ide. Smartingen.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Jo, de ble kjempesøte! Jeg fant noen veldig fine muffins former på Åhlens, og der er det jo ikke Green Gate-priser!

Ønsker deg en fin, nye uke!

Klem Cahtrine :-)

Brit Strikkenerd sa...

Veldig søte:) Og passer fint til alle de søte muffinser du lager . Ellers gleder jeg meg til å lese om deg i BoligDrøm i november:)

Eirin Edvardsen sa...

Så utrolig kreativt. De ble kjempesøte. var forresten på Håndverksbua på lørdag, og der var det utrolig masse fint. Så det blir flere turer dit i nærmeste fremtid. Falt veldig for de stettefatene dine med lystestake og fat. Må ha et sånt, men klarte jo ikke å bestemme meg... vel, det blir ny tur dit snart. Likte meg godt der, ja.

Unknown sa...

Hei Gry
Herlige muffinsformer...takk for god inspirasjon.
Klem...Ellen

h.espe sa...

Duuuu, så smart av deg - disse ble kjempefine!!!

Ha en herlig uke videre!

Klem fra Hildegunn

Mamma C sa...

Så fiffigt vilken toppenidé. Jättefina blev dom.
Kram Mamma C

Hanne sa...

Takk for en supergod idé!
Vi sees vel på håndarbeidskafé i kveld?

liven sa...

Så søte disse var da!!1
Så gøy med repotasje....så at det skulle komme et nytt blad så jammen skal jeg kjøpe dette!!
Artig repotasje med din mor også Gry :o)

Ugla sa...

Kjempesøte former, men tror du de kan brukes til muffins hvis man putter bakepapir nedi?
Jeg fikk ihvertfall lyst til å prøve - en eller annen gang :-)

FO - 2 sa...

Supersøte! :))