søndag


Jeg fikk denne flotte awarden av Alva tusen takk!
Så da skal jeg skrive 10 ting om meg selv og gi den videre...
1. Jeg er B- menneske... men står alt for tidlig opp
2. Jeg er glad i kaffe
3. Jeg bor over 4 mil unna arbeidsplassen min.(mye bilkjøring)
4. Jeg har nettopp fått ny bil (hvit Renault)
5. Blå er yndlingsfargen mi.
6. Queen er yndlingsgruppa mi.
7. Jeg liker svenske interiørblader
8. Jeg har en blandingsstil av romantisk
landlig/shabby chic/folklore.. nytt & gammelt
9. Jeg samler på bla. kokebøker, eggeglass, mugger..
10. Jeg elsker lukten av nybakt brød.
Jeg vil denne awarden videre til disse flotte damene:

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har ikke vært her inne på lenge...å, du har laget så mye fint!! De blå bildene er nydelige.

Tani sa...

Tusen takk for awarden!Og som alltid er det så koselig å komme på besøk i bloggen din,den er kjempekoselig!Ha en flott uke videre.Klem