torsdag

PC kroken min.

Her er min PC krok.
Det er her jeg sitter og blogger.....
I boksene har jeg fotoutstyr, telefon/PC/MP3spiller,
en stor boks med regninger o.l. og et glass med penner.
Bak har jeg en rekke med små hus fra Bergen/Amsterdam/Praha.
I vinduet har jeg bla. elefantguden Ganesha(liten i gull)
som jeg kjøpte i fjor i Pondicherry India.
Så nå vet du hvor jeg sitter og skriver blogginnleggene mine.
Hvor sitter du?
*
I morgen er det fredag,
jeg synes det er den beste dagen i uka,
for da er det snart helg.
God helg! : )

12 kommentarer:

Hulda sa...

Flott bloggested du har! Likte så godt boksene dine. Fine og praktiske. :) Herlig gave du fikk fra datteren din, hun vet hva du setter pris på, ser jeg. Artig! Flott marsvindu! Så vårlig og vakkert pynta.

Mamma C sa...

Vilken mysig plats att sitta och blogga på. Jag själv sitter vid köksbordet med den bärbara. Ha en skön och bra helg du med.
Kram mamma C

Janne i Fagerlia sa...

Da vet vi hvor dine kreative krumspring blir "logført". Koselig!
Selv har jeg en tendens til å sitte med pc´n på fanget i sofaen. Blir litt ensomt for meg å sitte i datakroken.

Sologbolig sa...

Koselig PC-krok, fint å sitte å blogge her. Eg har eit arbeidsrom der PC'n står og her sit eg og bloggar. Du kan sjå litt av skrivepulten på innlegget fra 6.mars (det med skiltene)
Ha ein fin kveld og helg.

Beth sa...

Så koselig bloggkrok du har?

Ruths datter sa...

Så trivelig plass du har. Kjekt med bokser som holder orden. God helg til deg.
Klem

Hjertedamas blogg sa...

Koselig plass!!!! Jeg holder på å male meg rundt, så her er det bare rot,- ihvertfall alle andre steder enn kjøkken og spiseplass!!! For der er jeg ferdig å rydde. Får se hva jeg får gjort i helga, - barnebarnet er på besøk om dagene, og skal være her i helga. Og jeg sliter med krystallsyken nå om dagen. Må holde hodet i water, for ellers går det trill rundt for meg. Litt vanskelig å passe Mini-barnebarnet på 8 måneder, men satser på at jeg er litt bedre i dag enn i går!!!!!!!! Nå skal jeg ta min morgen-kaffe, med en bit sjokolade, og lese litt, før jeg får kledd på meg. Og så kommer Mini......... klemz

Yvonne sa...

koselig bloggekrok! artig å se da!

Anonym sa...

Lekker bloggekrok. :)) Nydelige bokser,det er så koselig hos deg.
Klem fra Mette.

Maren - Vår lille verden sa...

Lekre bokser;)
Så heldig du er som har egen krok, her ligger eg i sofaen:D

lilleba sa...

Koselig blogge plass :)
Jeg har et lite kontor jeg bruker til slikt, nærmest "bor" i det rommet.
Ha en fin søndag !
Klem fra Lilleba

h.espe sa...

For en koselig bloggekrok du har Gry - lett å la seg inspirere i et sånt miljø!!

Ønsker deg en fin søndag videre!

Klem fra Hildegunn