lørdag

Endelig litt påskesol! : )

Endelig skinner sola!
Vimplene som jeg kjøpte på Søstrene Grene før i år er hengt opp.
Påskeblomstene som har stått på trappa,
har overlevd og skal få seg litt sol.
(dette bilde er fra 15. april)
 Endelig sol!!!!!
Vi har ennå masse snø, her er bilde fra verandaen vår.
Så det blir ikke hagearbeid som så mange andre holder  på med,
men kaffe ute blir det og kansje en skitur.
***
***
Tror jeg må finne meg et kryssord og sette meg ut!
Ha en flott påskeaften!
Klem : )

12 kommentarer:

Sologbolig sa...

Herlig med sol og påskeliljer og påskepynt. Ha ein fortsatt fin påske.

Mamsens hus sa...

Så deilig uteplass du har. :)
Her er all snøen borte og sola skinner.
Sitter ute på terassen å har meg en tur i blogglandia. :)
Ha en fin påskeaften!

Musenkuesse sa...

Hallo Gry,
du hast eine sehr schöne Terrasse. Alles ist so hübsch hergerichtet und gemütlich. Ich wünsche dir und deiner Familie ein schönes, sonniges Osterfest. Wir werden das Wochenende auch im Garten genießen. Gerade blühen die Apfelbäume. Es ist herrlich ....

Ganz viele liebe Grüße
Tina

Brit Strikkenerd sa...

Deilige påskesolbilder. Du har en flott terasse å kose deg på:) Ønsker deg fortsatt gode hærlige dager:)

Linda sa...

Ja,det er deilig med sol og flotte påskedager:)Ha en fin kveld!

Mamma C sa...

Oj, har du fortfarande snö kvar. Här börjar man se hur allt börjar att gro. Lövsprickning på träden och en gräsmatta som börjar att växa igen.
Kram mamma C

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Gry!
Så herlig påskevinduet ditt er! Og ute har dere jo en kjempefin plass! Men så mye snø da - det blir nok ikke mye hagearbeide ut av det, nei! Men det smelter nok for nå som sola får varme!

Jeg har stor 100.000 besøk Give Away hos meg nå, så velkommen til å delta!

Ønkser dere en fortsatt herlig påske!

Klem Cathrine :-)

lilleba sa...

Åh, herligen.. slik påskestemning :)

Klem fra Lilleba

STEINKJERRINGA sa...

Du har det jo like fint ute som inne. Jeg ønsker meg en hvit sofabenk til min terasse (må ha!). Hos oss var det tilnærmet sommer i går, og jeg fikk farge på armene. Jeg fikk unna noe hagearbeid, stussing av bærbusker og sånt. I dag er det innevær, brødbaking og retting av påsketentamen. Puh... Kos deg på siste fridagen!

Gretel sa...

For en nydelig og inspirerende blogg! :)

Annelie sa...

Had a wonderful Easter, thank you!

Älskar dina fina vårbilder fulla av sol.

Annelie

Anonym sa...

Jeg digger terassen!