lørdag

Mitt kjøkkenvindu i november

 Mitt kjøkkenvindu i november er fylt med:


 Et glassmaleri av solsikker,
 2 blå glass,
 mer glass alt fra Krakow,
tørket solsikker fra hagen,
 en bukett den siste i år fra hagen,
 flere solsikker
 og ennå et glassmaleri fra Krakow.
 Mitt kjøkkenvindu i november er fylt med sommer og høstminner, 
solsikker fra hagen og glass fra høstturen i vakre Krakow.
Mørket kommer smygende, snart er det mørketid!
Da er det godt å sitte inne, kose seg med en varm kopp kaffe, stearinlys,
varme i peisen og håndarbeide eller en god bok.

6 kommentarer:

Hajan sa...

God morgon, eller kanske God Natt.
Så fint som vanligt i ditt fönster.
Är uppe och går ett tag, det lindrar lite i mina Åderbråk. så mycket Du köpt i Krakov.
Tänk vad jag väntar på ditt fönster Gry, det är underbart.
Ha det lagom i denna helg,
kram från Harriet

Fjordheim sa...

Et koselig høstvindu. Her var det masse mat for fuglene.
Hadde noen solsikker som jeg tenkte jeg skulle tørke, men fikk visst ikke gjort det.
Ønsker deg ei fltt novemberuke :)

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så utrolig vakkert altså ❥
Og de tørkede solsikkene - kjempefine!
Takk for inspirasjonen og må du ha en strålende november :)

Klem fra ℂharlotte ❧

Gry sa...

Takk for dine alltid så koselige kommentarer. ☺

Gry sa...

Ønsker deg og fine novemberdager. ☺

Gry sa...

Takk Charlotte, ønsker deg og fine novemberdager. ☺