lørdag

Mitt kjøkkenvindu i JANUAR 2017

Mitt kjøkkenvindu i januar er fylt med:




En nyttårskrans i pepperkakedeig, (se oppskrift her)

En vakker viterfugl,
 (julegave fra min gode vennine Jorid)

*

**


 ***

månedens utsikt,

vakre stjerner fra julepakker,
(fra fineste Karoline)

en vakker vinternål,
 (
fra mine gode venninner Viji og Gowri)

glass med lyd og bokøl fra Kagge forlag.
(og et av forfatternavnene på ølet er mitt!)

Mitt kjøkkenvindu i januar er fylt med ønsker om:
ET GODT NYTT ÅR!


2 kommentarer:

Hajan sa...

Käraste vännen, välkommen in i vårt system, bloggvärlden. Så roligtv att hitta dig igen.
Trodde Du skulle lägga av precis, God fortsättning på Ditt inlägg.
Än så länge hänger jag kvar i alla fall. Detta är min lilla värld
ha det bra önskar Hajamn

Lev Livet Lett Lokki sa...

Nydelig, som alltid - og GODT NYTT ÅR, Gry!
Den kransen du har laget er jo enestående :) Alltid så festlig å få en titt fra din vinduskarm - må du kose deg og en herlig januar!
Varm klem fra Charlotte ❥