lørdag

Nye gadiner

Gardinene våre er ikke byttet ut på mange år,
de er hvite i sateng.
Jeg har ikke funnet noe som jeg synes passer,
men nå har jeg slått til. ...på Kid fant jeg disse i tåke lyslillagrå...
(og attpå til på salg)
Kjøpte ekstra lengder som jeg har laget duk av,
skal lage puter senere.
Jeg syntes det ble både lunt og koselig.

Kjøpte noen brun/grå puter på salg,
for å få litt kontrast,
det er de jeg tror jeg skal sy
nye trekk til av gardinstoffet.
Jeg er egentlig ikke så glad i gardiner,
så jeg synes det er vanskelig å velge...

Men disse er jeg ganske fornøyd med.


Kjøpte denne fine blomsten til helgen,
den vil jeg gjerne dele med dere!
Ha ei fin Vinterhelg!
Klem Gry : )

11 kommentarer:

h.espe sa...

Heisann...
Fine gardiner du har fått deg! Jeg har også vært på Kid og kjøpt nye gardiner til stua på salg. Mine ble hvite, og synest det ble så lyst og fint...

Ha en flott helg videre!

Klem fra Hildegunn

Gårdsromantik sa...

Vilka underbara gardiner!

Jag har också svårt att hitta bra - just nu har jag tejpat upp storesgardiner som döljer insyn!

Tack för den vackra awarden!

Klem Maud

liven sa...

Så fint hos deg Gry!!
Flotte gardiner....kjekt med Kid ikke sant??
Synest gardiner er vanskelig jeg også.....men det må jo bare til !!

Ha en fin lørdagskveld.....og nyt de nye gardinene dine du:o)

Carina sa...

Så utrolig fint det ble :)

Marias skriblerier sa...

Kjempefine gardiner!

Magdalena sa...

ja dette ble lunt og kosleig,- og nyydelig blomst til helga!!!
takk for hilsen og fin helg videre~~~¨*


magny

Monicas sa...

Dette var koselig du....skikkelig hjemmefølelse.-.men du, det nydelige store bildet...er det du som er mester?

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

De gardinene ble kjempelekkre!
De har masse flott på kid, mine er også kjøpt der.
Ønsker deg en fin søndag!!

Tino sa...

Så koselig du har det i stuen din. Gardinene ble kjempefine. Synes også det er vanskelig å finne gardiner, har en ganske broket samling på loftet av tidligere års mer eller mindre feilkjøp ;)

Huset på toppen sa...

Nydelige gardiner du fant hos Kid, Gry:)
Jeg har også kjøpt nye,men henger de ikke opp før jeg får vasket vinduene både innvending og utvendig!!

Ha en fin søndag!
Klem Linda

FO - 2 sa...

Gratulerer med nye og flotte gardiner.
Jeg skifter heller ikke gardiner så ofte.
I stua har jeg kun kapper og liker det best.
Tipper at du fort tryller frem flotte puter av det ekstra stoffet også ja.
Ønsker deg en finfin søndagskveld.
Kreativ klem.

PS.
Den BLÅ blomsten er en vakker skjønnhet der den står og pynter så fint opp hjemme hos deg.