tirsdag

London


Ett av høydepunktene var markedet i
Notting Hill på Portobello Road
Et fantastisk marked for samlere
og de som liker antikviteter.

Vi var på sightseeing med de røde bussene,
og fikk sett det meste...

Denne nydelige blå broen førte til Warwick Avenue.
Vi bodde på et flott og nytt hotell (Novotel) med topp service,
10 min. gange fra Paddington station.

Høydepunktet var Musicalen

We Will Rock You på Dominion Theatre

Queen !!!

Jeg skal vise hva jeg kjøpte på markedet senere.

Klem Gry : )

9 kommentarer:

h.espe sa...

Hei Gry!
Åhh, herlige London!! Jeg bare elsker den byen. Ser ut som dere hadde en flott tur, og gleder med til å se funnene dine :0) Selv skal jeg til London i begynnelsen av juni, på seminar sammen med jobben. Gleder meg!

Ha en flott våruke videre!

Klem fra Hildegunn

Monicas sa...

der va du ja...satt i går å funderte på hvor det ble av innlegg fra deg, men så gikk det jo opp et lys..london.:) så bra at du hadde det bra,...drar på utendlandstur om ei uke...skrekkblanda fryd,men ha blitt ening me mæ sjøl at æ gleda mæ..

Hulda sa...

Så spendende med Londontur! Kan tenke meg at antikvitetsmarkedet må ha vært en opplevelse. La også merke til den praktfulle blomstringen på første bildet.

Anneli sa...

Så hærlige bilder Gry!
Jeg har aldri vært i London, men det står på "må-gjøre"-listen min (:
Gleder meg til å se hva du har shoppet..(:
Ha en fin onsdag.
Nå er det snart helg igjen, jippi!!
Klem <3

Linda sa...

Hei!Så skjønt med en vårtur.Det så deilig ut å oppleve London fikk lyst å ta en tur.Ha en fin dag!
Linda :))

Besta sa...

Så fine bilder og artig måte du har skrevet dette. Ha ei fin uke.

IngersATELIER sa...

Hei Gry, nå er det lenge siden jeg hadde en runde rundt om i bloggverdenen. Så heldig du er som har vært i Londen. Vakker by, særlig på denne tiden. Sist jeg var der, mange år siden nå, men da var jeg på musicalen Chess. Flott opplevelse, det var også på våren.
Ha en fin 1.mai når den kommer!
Klem fra meg!

Tino sa...

Så flotte bilder, skulle gjerne vært der jeg også. Ser ut som dere har hatt en fin tur, med flott vær.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Janne i Fagerlia sa...

Du er kjempeheldig, tenk å få gå på marked i London en slik strålende vårdag. Håper jeg får oppleve det samme en dag.