onsdag

London + shopping = sant

Her er noe av det jeg kjøpte på markedet.
Teskjeer med mønster både forran og bak.
Broderte servietter med blonder.
Smørkniver...... en yppelig venninnegave
sammen med en pakke godt smør.
Kompottskje med nydelig mønster
Vakkert sett til salt/pepper/sennep/olje/eddik
Kakepynt og vaniljeekstrakt . Vi var også i Oxford Street og handlet.
Der fant jeg blant annet dette armbåndet.
Er du glad i å handle, anbefaler jeg
på det varmeste å ta en tur til London.
Ha ei flott 1. mai helg!
Klem Gry : )

21 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Så nydelige ting du har handlet:o)
Tenker du har kost deg:o)

Ha en fin onsdagskveld:o)

Huset på toppen sa...

Wow, så mye flott du fant på markedet i London:) ser under her at du hadde en flott tur, og shopping hører jo med:)Trekket på smilebåndet når jeg ser du har kjøpt kakepynt,fordi jeg også leiter i hyllene nye og spennende kake og bake pynt!!
Ønsker deg en riktig fin 1 mai,det er så herlig å tenke på at kalenderen viser mai i helgen. Dagene og ukene flyr unna, travelt å være fotball mamma til 3 aktive fotball spillere!!
Klem Linda

Magdalena sa...

dåååån... så mange skatter du har kommet over...
ønsker deg også en skjønn langhelg...
klemmer~~~¨**

Besta sa...

Du godeste kor mye flott du he funje.Heldige du. Takk for koselig hilsen. Setter stor pris på det. Klem

Bestefars Verksted. sa...

Hei Gry :) Så fine ting du fant i storbyen....likte sååå godt smørknivene,skjeene og aerviettene med blonde :) Kakepynt er også en av mine "manier"......*kremt*......jakter på det når jeg er i Sverige,der er så mye mer,enn her hjemme !!

Ønsker deg ei finfin langhelg :) Selvsagt med sol fra en knallblå himmel.... :)

Bestefars Verksted. sa...

Servietter,skulle det være,ja.....hihi :)

Malla sa...

Pakken har kommet frem! :o) Har fått smugtittet litt men ikke sett skikkelig. Min kjære var i nærheten slik at jeg ikke tok sjansen på å studere det ferdige resultatet. Er i alle fall godt fornøyd med smugtitten.

Sender deg en mail med mer tilbakemelding når jeg får litt mer tid på meg.

Så mye fint du fant i London. Håper jeg får tatt meg en tur dit snart jeg også. Nå i helga blir det tur til Namdalen. Ikke så værst det heller.

Ønsker deg en flott mai helg!

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Herlige funn hos deg og så lekkert armbånd... klem Siv

Monicas sa...

sjekk den kakepynten du:) æ kjøpe alltid kakepynt i utlandet...(les; sverige.hihi) ka bra at du ha hatt det så fint da...her skinn sola og kl e 06..jobben kalla, å konserten håpa æ bi bra...korps og kor og unga...kan det bli bedre...ha en flott dag der på andre sia a fjordn..

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ser ut som du har hatt en flott tur!Supre bilder.
Og så masse flott du fant:)
Ønsker deg ei herlig langhelg!!

Unknown sa...

Hei!
Så mye fint du fant i London..., både av nye og "brukte" ting. jeg har aldri vært på ordentlig marked i London, selv om jeg har vært der mange ganger...

De smørknivene er rålekre, en fantastisk gave å gi bort... :O)

Ønsker deg en koselig maiweekend!

klem

Jorun sa...

Velkommen hjem igjen! Ser du har funnet mange fine skatter! Og tatt noen nydelige bilder fra turen. Nesten litt misunnelig!
Ha en fin langhelg!

Jill sa...

ALT var lekkert!!!!
Men armbåndet...akkurat min stil
:-)
Kjempeflott!
Nydelige de knivene oxo og FOR en god ide, med godt smør som vertinne/venninne-gave!
Ha en kjempefin 1.mai-helg!

Hanne sa...

Så flotte ting du har med deg hjem! Kan du skjønne at det ikke er større utvalg av kakepynt i Norge? Jeg tror ikke kakepyntprodusentene har den ringeste anelse om den svære handelslekkasjen som alle vi bakeglade står for, straks vi setter våre bein i andre lands butikker ;-)
Goood helg!

Klarafina sa...

Lucky you! ALT er fint men jeg likte kompottskjeen spesielt godt. Den er bare vidunderlig.

Ha en fin helg!

h.espe sa...

Hei Gry!
Ikke problem med å forstå at du fikk shoppet i London - det er jo et shopping eldorado... :o)

Er det markedet i Nothing Hill du har vært til?? Skulle ha vært på det markedet da jeg var i London før jul, men tiden min strakk rett og slett ikke til...

Ha en supergod 1. mai, og herlig helg - kos deg!

Goklem fra Hildegunn

IngersATELIER sa...

Hei gry, nå er det tredje gangen jeg prøver:) nettet faller bare ut hos meg i kveld! Tusen takk for linken. Så utrolig nydelige ting du fikk kjøpt i London, alt var flott. Elsker skjeer og bestikk i slike mønstre. Ser ut for at du/dere har hatt en flott dag, det er sannelig vel forunt.
Kos deg videre!
Klem herfra!

Janne i Fagerlia sa...

Her var det mange godbiter. Det er vanligvis ikke så enkelt å bestemme seg for hva som skal få være med hjem når man har så mye å velge imellom.I tillegg har man lommebok og overlast å ta hensyn til .....

Tipper du har hatt en spennende tur.

Sivs hus sa...

Hei, Flotte bilder fra Londonturen din...Velkommen til å vinne fuglebur hos meg... god helg fra Siv

Lovise sa...

Du og du for noen kupp du har gjort. Er svak for gammelt sølv, det er bare så nydelig. Særlig sammen med hvite brikker med blonder.
Nyyydelige bilder.

Anonym sa...

Åhh, vad fint du har shoppat. Skedarna och de små servetterna är så bedårande.. Härligt att komma till ett annat ställe och shoppa:-)
Kram