tirsdag

7 ting om meg.....

Jeg har fått en fin award fra Eirin med bloggen Eirin forteller!
One lovely blog award! Det setter jeg stor pris, tusen takk!
 Eirin har en vakker blogg mest om eventyr og fortellerkunsten,
 men også eventyrlige smykker og klær, jeg anbefaler
virkelig at du tar en tur innom blogen hennes.

Men for å motta denne bloggen er det magiske tallet 7.
Sju ting skal fortelles om deg selv,
og awarden skal videresendes til sju nye bloggere.
1.Jeg er en samler, får ikke nok
kummer og kopper....(Green Gate (Fru Dahl)
 og Pip( Cornelias hus)
2. Jeg elsker å bake.(kopp fra Hjerterommet)
3. Å drikke ettermidagskaffen ute sammen med min kjære,
 er noe av det koseligse som fins.
4. Jeg elsker blomster,
og hele sommeren plukker jeg buketter,
 som jeg pynter med, ute og inne .
5. Roser er vakrest, her er et utvalg fra hagen.
Kenneth holder på å lage oss en rosenhage.
6. Å fotografere mat i solskinn,
er kjempe spennende.
7. Har for tiden dilla på lilla,
og har kjøpt meg lilla clogs hos fru Dahl.
Jeg utfordrer:
1. Eikerota. Om hvedagslivet til Grethe(min yngste kusine) og hennes søte familie.
2. Beth's småting. En flott dame med masse vakre roser, tanker, bilder og dikt.
3. Sol og bolig. Koselige reiseskildringer interiør og hagebilder.
4. Hverdagsglimt.Flott Interiør, hverdag, hobby og lure tips.
5.Janne i Fagerlia en inspirerende blogg, Janne tryller frem de fineste ting.
6. Bestefars verksted Interiør, hobby og natur, Mona er en kunstner med papir og tre.
7. Brit's små puslerier. Om småbruket ved havet, Brit er også årets slanker.
Alle disse bloggene er verd et besøke,
 og fortjener One lovely blog award.

9 kommentarer:

No.15 sa...

Så fine 7 ting om deg. Og med bilder til og med. Ikke dårlig!

Plukker opp utfordringen om ikke så lenge :)

Klem

Hulda sa...

Oi, så mye lekkert! Virkelig skjønne de skålene fra PIP. Du hadde så mye flott! :)

Beth sa...

Kjempekoselig å høre litt om deg og ditt!
Tusen takk for awarden, skal prøve å føre den videre. Er litt mye å styre med for tiden, med strålebehandlinger hver dag og tømming av svigermors leilighet.

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Koselig å lese det du skriver om deg selv
(men jeg viste i grunn det du skrev :)...du er nemlig en sann livsnyter!)

Ha en fin dag i ditt hyggelige "reir"!

Klem Hanna

Bestefars Verksted. sa...

Hei Gry,og tusen takk for både mail,og utfordring !!! Skal sende deg svar snart,er jo i Steigen,og her er det mye å henge fingrene i !!!! Lite blogging,men nydelig høstvær....deilig :) Snakkest....klem fra meg.

Sologbolig sa...

Takk for utfordringen, den skal eg ta, bare tenke litt først. Koselig å høre litt om deg og det du liker. Ha ei fortsatt fin uke, klem.

Mamma C sa...

Härliga bilder på sju saker om dig.
Kram mamma C
Ha en fin och förhoppnings vis solig helg du med.

Eikerota sa...

Gratulerer! Velfortjent award! Nydelige ting om deg, tenk at Kenneth promised you a rose garden- og at han faktisk lager den!! Du har mange fans av mine veninner også!Spesiellt kjøkkenskriveriene er populære! Tusen takk for utfordringen- jeg tar den på strak mage:-) Har barnepass denne helga, og så lenge tvilingene venter til fullmåne med sin ankomst, så skal jeg vel klare å presse ut litt av hvert annet;-D
God helg!!

Janne i Fagerlia sa...

Hei Gry! Tusen takk for utfordringen. Nå har det seg slik at jeg for en stund siden fikk samme utfordringen, så da velger jeg bare å takke for at du tenkte på meg i denne sammenhengen. Kan ikke komme på så mye nytt om meg selv (ihverfall ikke som kan være av interesse for andre).

Gratulere med 23-årsdag i familien. Vi har en sønn som fylte 23 tidligere i år, og slik som hos dere var heller ikke vår "jubilant" hos oss på dagen sin. Men slik blir det vel når barna begynner å bli store og er spredd for alle vinder.