torsdag

Gardiner, orkidèer og gave.

Jeg har kjøpt likedanne liftgardiner til spisestua
som til kjøkkenet.
Synes de er lette og søte.
Og så har jeg tatt orkidèene mine ut av potter og bark,
og satt de i vann i Norgesglass.
Håper at de vil trives og blomstre..
Se hva jeg fikk i posten i dag:
en flott innpakket pakke som inneholdt
et vakkert engleskilt og en blondepose med lavendelsåpe i.
Tusen takk til Alvas hobby,
besøk gjerne hennes koselige blogg, (her)
Som dere ser er både såpa og skiltet kommet på badehylla
Der står de og pynter opp og dufter godt!
***
Ønsker alle ei flott augusthelg!
: )

8 kommentarer:

Christina Mari sa...

nydelig gardine. Så søt med enkel. Flott!
Koselig med gave.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Anonym sa...

Hei i natten. Så fint du har det. Kjempefint kjøkkenvindu denne mnd og. :))Klem.

Hulda sa...

Så flotte gardiner du har kjøpt. Nydelig med broderi på. Ser ordentlig koselig ut i stua hos deg. Flotte møbler, og skjønt med bjelker i taket.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Nydelige de gardinene dine, så vakkert med hvitt:)
Koselig at du likte den lille gaven:)
Ønsker deg ei flott Augusthelg!

Beate sa...

Så koselig kjøkkenvindu du har! :)
Kan orkideer stå i vann? Jeg har alltid lært at de skal ha lite vann.. Det så veldig stilig ut da!

Jill sa...

Nydelige gardiner!!!
Men som hage/bloster-analfabet må jeg spørre... skal ikke orkideer har LIIIIIITE vann???
Mine dør som regel iløpet 1 mnd tid, og veldig ofte fordi jeg har druknet dem...
Ha en kjempefin helg ;-)

Min stil sa...

Heisan du.
For ett koselig kjøkkenvindu, og de gardinene var virkelig prikken over i-en. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?
Ønsker deg en trivelig helg.
:) Susanne

Irene sa...

ang orkideene, står de slik på vann en dag eller natt, å så i ingeting da eller?



for var jo virkelig lekkert?