søndag

Bjørkekranser med furukongler og Tildadukker

 I dag har jeg laget bjørkekranser med furukongler og pyntet med
stoffhjerter og små Tildadukker.
 Tildadukkene har jeg laget for en stund siden (se her)
 Hjertene er fylt med vatt,
og sløyfa er et stykke tøy sydd med siksakk ytterst.
 Jeg har laget en med blå farger og.





Får jeg tid
 skal jeg lage
 flere kranser.
Vi har utstilling
 under Kulturdagene
den 12.-13. nov.
Jeg skal
selge de
og andre ting der.
**



Ønsker alle
ei fin
ny høstuke!

*
*
*
*


8 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Fint og koselig. Klemz Grethe

Eirin Bjørnstad sa...

Så flott! Merker akkurat nå, når jeg leser bloggen din at jeg faktisk virkelig savner Blogglandia! :-)

Skal innom nokså snart, helt klart.

God klem fra Eirin

liven sa...

Så fint dette var da Gry!!

Ha en fin ny uke...oktober nærmer seg slutt !

Brit Strikkenerd sa...

Så fin den ble. De TIldadukkene er både vakre og søt:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så fin den var, Gry! Skulle ønske jeg bodde i nærheten så jeg kunne gått på den messen!

Ønsker deg en fin, ny høstuke!

Klem Cathrine :-)

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer - den ble nydelig! Klem Siv

h.espe sa...

Åh, dette var virkelig en nydelig krans Gry - så flink du er!!!
Fin kveld videre til deg:)

Klem fra Hildegunn

FO - 2 sa...

Så fint,
- og med et helt personlig preg!
Virkelig koselig. :)

Håper at du får tid til å lage noen kranser. Det er en koselig høst og adventsaktivitet. :)

Fiolen på bildet mitt er ikke årets siste, nei.
Krukka med Ampelfioler blomstrer vakkert og villig her ute enda.
Siden har jeg to potter med nye Fioler som jeg kjøpte på hagensenteret her i høst. Til stor glede og begeistring! :)

God søndagskveld ønskes deg!
KLEM.