torsdag

Vakre Leer i Ostfriesland Tyskland

Leer er en vakker by!
Her er Rådhuset.
Et flott inngangsparti.
Fra havnen.
Sau.
Vakre detaljer over alt.
All bebyggelsen var av stein.
**
Alle veiene er brolagte.
Oj, der er pariserhjulet...
Tro om det er her Tornerose bor?
Rådhustårnet.
Dekorativt.
Masse flott gammel bebyggelse.
*
*
 ...litt windows shopping
 En vakker kjole
 Søte små leker
 Ku og osteutsalg
 Kuuuul veske?
 Bakevarer
 Det var varmt i solen,
så vi satt oss ned på en koselig kafe
 og spiste is. 
Kenneth var tålmodig,
og det ble litt ordentlig shopping også.
Vi hadde 5 kg overvekt i kofferten hjem.
Leer ligger helt i grensen til Holland.
For å komme dit kan du ta fly eller tog fra Bremen.

6 kommentarer:

Desirée sa...

Så koselig og flott det så ut der! Tyskland er faktisk et utrolig flott land å reise i, var der for noen år siden og vi skal tilbake igjen. Lurte på om vi skal ta å leie oss bobil der nede og kjøre rundt omkring :)

Snart er det helg igjen, håper du har det bra :)

Klem fra Desiree

Granly Cottage sa...

Har du vært og reist?jeg elsker å reise å får så lyst å reise rundt når jeg ser andre gjør det :)det er også artig å se hvordan andre pynter å dekorerer utenfor husene sine eller inne i butikkene :)Det blir ikke mer reising på meg på denne siden av året men bare vent til neste år :)

klem Kjersti Nathalie

Brit Strikkenerd sa...

SKjønner du har hatt en flott tur.) FLotte bilder Gry:)

Mamma C sa...

Vilken härlig resa du/ni har varit iväg på.
Kram mamma C

Pernilla sa...

Så flotte bilder, ser ut til at dere hatt en fin tur.
Akkurat nå har jeg meldt meg på en cupkakekurs i Bodø og ville bare tipse deg om den. Det er Manuela,med bloggen passion4baking, som skal komme hit. Kursen skal holdes Tirsdag den 6 Desember.
Jeg trur det kan bli kjempebra, og hun virker som en herlig dame. Tenkte på deg da jeg vet at du liker og bake, deriblant cupkakes.
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
Klem Pernilla

Pernilla sa...

Hei igjen Gry!
Så koselig at du og har meldt deg på, samme kl.slett som meg. Det er en fin bursdagsgave! Jeg har har ikke fått noen tilbakemeld. Det jeg og lurer på er prisen, aner ikke hva det koster.
Ha en fortsatt fin søndag!
Pernilla