tirsdag

Høstlig formiddagste i hagen.Del 1.

 Nå er det høstferie og vi har fått besøk av to av mine tantebarn. 
 I dag er de hos meg,
 og da må vi finne på noe ekstra koselig.
Viktor har bakt kanelsurrer med gulrot.
De ble saftige og kjempegode!
 og Lydia har bakt klippekrans.(se her)
 Nå skal vi lage et flott høstbord ute i hagen.
 Vi pynter med epler og bær.
 Blomster og høstblader.
 Bordet er ferdigpyntet.
 Kopper og fat er kommet ut, og te.
Lydia kjenner etter om den ennå er varm.
Det er bare + 4 grader ute.
Nå er alt klart!
Vi venter bare på at det skal komme noen, som vi kan servere.......

21 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Synd det er så langt unna, ellers skulle jeg ha kommet. Klemz grethe

bentetove sa...

Å, så koselig!
Det gjelder om å ta vare på fine dager nå,selv om det er kaldt.
De gulrotsnurrene skulle jeg prøvt ja!

Tove E sa...

Koselig høst hos deg:)

Brit Strikkenerd sa...

Dette såg utrolig trivelig ut:) det beste er jo at været til og med såg bra ut. Det er mer enn hva man kan si her i Trøndelag fortide...

Maria sa...

Det så helt fantastisk ut, for noen heldige gjester som fikk komme dit! Kjempefine bilder, takk for at du delte :-)
Maria

Bente sa...

somså flott dette var da :)

Bente sa...

det skulle stå så,ikke somså:)

cille sa...

Ååå så koslig du har gjort det og ikke minst fristende med alle godsakene, nesten så jeg fikk lyst å ta meg en tur! Tenker barenebarna koste seg jeg.

Klem Cille

Turid sa...

Koselig her -håper gjestan kom....

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så superkoselig dere har gjort det!
Virkelig lekkert bord, og så masse godt:))
Tenker gjestene dine satte stor pris på denne høstlige formiddagsteen.

Sivs hus sa...

Hei, ÅH bare helt himmelsk. Der skulle jeg ha vært og kost meg med dere og all den nydelige baksten. klem Siv

Janne i Fagerlia sa...

Det er virkelig noen som kan å utnytte de muligheter man har :)

Granly Cottage sa...

Åååå så koselig det ser ut hos deg :)
skjønner godt at dere koste dere her :)

Klem Kjersti Nathalie

Eikerota sa...

Så koselig! Tenk for noen barndomsminner du gir dem!

24 sa...

oi kor flott :)
her var mye godt.

Henriette

Anette Willemine sa...

Herlige bilder!

Lykke til i utfordringen!

Glad dag til deg!


Anette Willemine

Kikkis planet sa...

Nydelig bidrag! Herlig høststeming! Det første bildet der, helt utrolig innbydende!!

Taubanevegen sa...

VELDIG stemningsfullt! :) Herlig borddekking og heldige gjester!

Lykke til i utfordringen!

November- symra sa...

Fantastisk høstbord. Så fint å ennå nytte det fine været og være ute...flott bidrag, en klar favoritt!

ingridsboble sa...

For et flott bord!!! Kunne godt pakket meg inn i varme klær og kommet en tur hit :)
god kveld til deg!
Ingrid

Fjordheim sa...

Ja dere kan å lage det til.
Skikkelig flott høstbord ute.
God mat og flott servise.
Håper det kom mange å delte dette bordet med dere :)